Català / Español / English  ·  TEL. 977 224 314 · EMAIL colsantpau@colsantpau.com
Català / Español / English  · 

Notícies

XXVè Cros del Sant Pau

Torna el Cros del Sant Pau

17-12-2021

Després d'un any en blanc, en el que a causa de la pandèmia es van haver de suspendre moltes de les activitats habituals de l'escola, aquest curs s'ha pogut tornar a celebrar el cros del Sant Pau, un esdeveniment esportiu, familiar i festiu esperat sempre amb molta il·lusió per tots i totes.

El passat diumenge doncs, va tenir lloc el XXVè Cros del Sant Pau, en el que va ser un èxit participatiu i d'organització. A les instal·lacions de l'escola, es van donar cita gairebé 500 corredors i corredores de totes les edats, des de nens i nenes de la Llar d'Infants fins a categoria amateur. Exactament, van ser 233 els i les alumnes del Sant Pau que van participar-hi, fent un gran paper i complint cadascun d'ells el seu propi objectiu personal. Per altra banda, el bon nom del Cros de l'escola va ser el reclam per a que 239 corredors i corredores d'altres entitats esportives i col·legis es donessin cita en el retorn de la competició.

Els nervis i les ganes de tornar a córrer en aquesta tradicional cursa es van apoderar de nou del Sant Pau, on uns 25 voluntaris i voluntàries, entre mestres i professos de l'escola, entrenadors de l'Escola de Futbol del Sant Pau i personal del Consell Esportiu del Tarragonès i del Club Atletisme Tarragona van vetllar per oferir als participants la millor atenció tan abans, com durant i després de la competició.

El paper de l'AMPA de l'escola va tornar a ser decisiu per al bon funcionament de la jornada.

Cal destacar que el XXVè Cros del Sant Pau es va desenvolupar seguint totes les mesures de seguretat i sanitàries dictades per les autoritats competents.


Xarxes socials: